Már régóta szerettem volna kakaós csigát enni. Ez nem kelt tészta, hanem sütőporos. Nagyon finom és puha a túrótól. Sőt sokáig puha marad. A másik előnye hogy nagyon könnyű elkészíteni, könnyű dolgozni vele, szinte elronthatatlan. Úgy tudom német eredetű recept.
Nekem 24 db lett, kb. 6 g szénhidrát darabonként. Kb 1 cm-esre daraboltam. Ha két cm-esre daraboljuk, értelemszerűen a duplája lesz.

Itt Prágában sokféle olajban eltett sajtot lehet enni sörözőkben. Az egyik ilyen sajt a camembert. 

Write comment (0 Comments)

Egyre lelkesebben használom a hajdinalisztet. Finom és lassan éhezek meg utána. Ezen a recepten eléggé érezhető a hajdinaliszt, jobban mint a palacsintán vagy a tésztán, de finom. Nem esik össze, ha egy kicsit áll, kívül ropogós, belül puha, és hát ez volt a cél.

Write comment (0 Comments)

Van egy új gofri sütőm, amiben kicsit nagyobb, vastagabb gofrit lehet sütni, emiatt kerestem egy könnyű gofri receptet.

Write comment (0 Comments)

Sok paleo diétás gofri recept találhatunk mandulaliszttel. Kicsit nehezebb, vagyis laktatóbb mint a hagyományos, viszont emiatt kevesebb gofrival is jóllakunk. A másik előnye hogy nem puhul meg. A mandula szénhidrát tartalma alacsony, sokkal alacsonyabb mint a hagyományos liszteké. A búza liszté 72 körül van, míg a mandulaliszté 16. Nagy előnye még hogy finom mindenféle feltét nélkül is.

Write comment (0 Comments)