Egyre lelkesebben használom a hajdinalisztet. Finom és lassan éhezek meg utána. Ezen a recepten eléggé érezhető a hajdinaliszt, jobban mint a palacsintán vagy a tésztán, de finom. Nem esik össze, ha egy kicsit áll, kívül ropogós, belül puha, és hát ez volt a cél.

Write comment (0 Comments)

Sok paleo diétás gofri recept találhatunk mandulaliszttel. Kicsit nehezebb, vagyis laktatóbb mint a hagyományos, viszont emiatt kevesebb gofrival is jóllakunk. A másik előnye hogy nem puhul meg. A mandula szénhidrát tartalma alacsony, sokkal alacsonyabb mint a hagyományos liszteké. A búza liszté 72 körül van, míg a mandulaliszté 16. Nagy előnye még hogy finom mindenféle feltét nélkül is.

Write comment (0 Comments)

Hiányzott a sok finom gyümölcsjoghurt, de amikor először ettem kefirt áfonyával sokkal jobb volt az emlékeimben élő cukrozott gyümölcsjoghurtok. Sajnos elég nagy különbségek vannak a kefirek között, érdemes kísérletezni hogy megtaláljuk a legfinomabbat. Talán a kaukázusi az egyik legjobb

Write comment (0 Comments)

A túróban alig van szénhidrát, az alma és a fahéj jó hatással van a vércukorszintünkre, és még finom is. Ráadásul alma mindig kapható.

Write comment (0 Comments)