Ez az oldal erősen fejlesztés alatt áll. Most ismerkedem a Joomla!-val ezért nem mindig működik minden. Elnézést a kényelmetlenségért. Igyekszem minden nap javítani rajta és bővíteni a tartalmat.

Hozzávalók:

  • gyalult vagy reszelt sárgarépa
  • olíva olaj
  • citromlé
  • mazsola
  • petrezselyem
  • kömény
  • fahéj

Keverjük össze

 

 

Write comment (0 Comments)

A batáta a kedvenc zöldségem. Alacsonyabb a szénhidrát tartalma és a glikémiás indexe mint a burgonyának, emiatt jóval kevésbé emeli a vércukor szintet. Eleinte csak párolva vagy sütve ettem, de az azért kicsit egyhangú. A fűszeres cottage cheese miatt kevésbé tűnik édes köretnek. Nagyon jól megy a sós-csípős íz a batáta édességéhez. Először töltött gombát készítettem ilyen cottage cheese-zel, amihez batátát ettem, akkor tűnt fel hogy a batáta íze jobban harmonizál a töltelékkel mint a gomba. 

Hozzávalók:

  • 1 batáta (édes burgonya)
  • 1 cottage cheese
  • bors
  • őrölt chili paprika
  • kókuszolaj

Elkészítés:

A batátát megtisztítjuk, majd ujjnyi vastag szeletekre vágjuk. egy tűzálló tálat kikenünk kókuszolajjal. A fűszereket összekeverjük a cottage cheese-zel, majd rákenjük a batáta szeletekre. 180 fokos sütőben kb 25 perc alatt megsütjük.

Write comment (0 Comments)

Tudom kicsit vicces, hiszen nokedlit mindenki tud készíteni. Na de fehér liszttel könnyű! Én már másfél éve nem ettem, mert kerülöm a fehér lisztet. Próbálkoztam ugyan teljeskiörlésű liszttel készült tésztával, de nem igazán ízlett. Na de most vadpörkölt volt az ebéd, ahhoz pedig a nokedli a legjobb. Pár pillanatig elgondolkodtam a knédlin, hiszen itt Prágában mindenhol lehet knédlit kapni, de hát az is fehér liszttel készül. Így maradt a nokedli.

Összesen 112g szénhidrát. Nekem elég a negyede, de akik nem diétáznak azok többet esznek. 

Write comment (0 Comments)