Ez az oldal erősen fejlesztés alatt áll. Most ismerkedem a Joomla!-val ezért nem mindig működik minden. Elnézést a kényelmetlenségért. Igyekszem minden nap javítani rajta és bővíteni a tartalmat.

Lazacot általában sütőben szoktam sütni, sóval borssal és citrom karikákkal. Nagyon finom, de ebben a melegben nem akartam bekapcsolni a sütőt, emiatt kerestem egy serpenyőben elkészíthető receptet. Most már ez az új kedvencem. Koriander, citromlé, mustár együtt olíva olajjal hihetetlenül jó. Kellemesen fűszeres íz, de nem nyomja el a lazac zamatát.

(Rachael Ray Every Day 2018 június)

Write comment (0 Comments)

Egy ideje már gondolkodom azon hogy mivel lehetne helyettesíteni a tejben áztatott zsemlét a fasírtban, de most megtaláltam a Street Kitchen receptjét a https://streetkitchen.hu/receptek/meatloaf-kolessel-turbozva/ oldalon. Nagyon megörültem neki, mert a kölessel már sikerült megbarátkoznom, sőt már megszerettem. A köles szénhidrát tartalma alacsonyabb, mint a zsemléé, pláne mint a tejben áztatott zsemléé. És mivel egyben sült kevésbé zsíros mint a hagyományos, és a zsemlemorzsa is kevesebb így. Ráadásul nagyon mutatós a sok petrezselyem és a koktélparadicsommal. Egyébként nem érezni cseppet sem a kölest benne, egyedül a petrezselyem íze vált ki az egyébként kellemes összhangból. 

Write comment (0 Comments)

Tudom a legtöbben hús nélkül készítik a rakott karfiolt, zsemlemorzsával. Ez az étel laktatóbb és kevesebb szénhidrátot tartalmaz. Ráadásul ez volt az az étel ami miatt nagyon megszerettem a quinoát. Most már bárhogy is készítem el, nagyon szeretem. Alacsony a szénhidráttartalma és a glikémiás indexe, gluténmentes. Jól keverhető rizzsel. Mikor először készítettem ezt az ételt fele-fele arányban használtam hozzá rizst és quinoát.

Write comment (0 Comments)

Nagyon szeretem a halakat. Tengerparton is ettem már cápa steak-et. Hihetetlenül finom volt. Korianderrel már sokszor pácoltam tengeri halfilét is. Nagyon bevált. Szerintem a cápa is nagyon finom volt vele

Write comment (0 Comments)

Kölessel is változatosabbá tehetjük a köreteket. Kicsit alacsonyabb a glikémiás indexe mint a rizsé, emiatt helyettesíthetjük vele. Ráadásul lúgos, gluténmentes, kiváló antioxidáns. 

Write comment (0 Comments)