Ez az oldal erősen fejlesztés alatt áll. Most ismerkedem a Joomla!-val ezért nem mindig működik minden. Elnézést a kényelmetlenségért. Igyekszem minden nap javítani rajta és bővíteni a tartalmat.

Nagyon szeretem a kávét és a Panna Cottát. Együtt is kellemes élmény. Kicsit kevesebb benne a szénhidrát mint a gyümölcszselés változatban.

Write comment (0 Comments)

Nagyon régóta nem ettem tiramisut. Húsvét előtt láttam egy receptet, ami babapiskótával készült ugyan, de nagyon trükkösen rolád formájú volt. Arra gondoltam megpróbálkozom kávés pikótával készíteni hasonlót. Nem lett tiramisu, de finom.

Write comment (0 Comments)

Ez volt az első cukormentes torta amit sütöttem. Először anyukám 70. születésnapjára készítettem, akkor mascarponeval, de azóta többször megsütöttem túrókrémmel is. Kevés liszt van benne, ráadásul az is rozsliszt. Tervezem hogy zabpehely helyett hajdina pelyhet és kókusz olajat használok legközelebb. Kíváncsi vagyok milyen lesz.

Write comment (0 Comments)

Régebben nem szoktam kekszeket sütni. De a cukorbetegség óta utazások előtt keresem a boltokban a finomabb cokormentes kekszeket. Így elhatároztam hogy ezentúl kekszeket is fogok sütni. Ez a zabpelyhes finom, ráadásul jó akár tízóraira vagy uzsonnára is. Nehéz megállni hogy ne egyek többet mint amennyit szabad. Mivel kevés zsiradék van benne, ezért nem áll el sokáig, nem marad sokáig puha, de szerencsére gyorsan elfogy.

Write comment (0 Comments)

Ez volt az egyik első kedvencem. Talán ez volt az első desszert amin nem éreztem hogy cukormentes.

A lekvárt leszámítva kb 16 g szénhidrátot tartalmaz összesen, és 800 kcal. A lekvárral sajnos nem árt vigyázni, mert alacsony a glikémiás indexe, gyorsan felszívódó szénhidrát. De nagyon finom.  Tej helyett kókusztejet is használhatunk. A kalóriatartalma nem csökken, de a szénhidráttartalma igen.

Write comment (0 Comments)