Ez az oldal erősen fejlesztés alatt áll. Most ismerkedem a Joomla!-val ezért nem mindig működik minden. Elnézést a kényelmetlenségért. Igyekszem minden nap javítani rajta és bővíteni a tartalmat.

Régebben nem szoktam kekszeket sütni. De a cukorbetegség óta utazások előtt keresem a boltokban a finomabb cokormentes kekszeket. Így elhatároztam hogy ezentúl kekszeket is fogok sütni. Ez a zabpelyhes finom, ráadásul jó akár tízóraira vagy uzsonnára is. Nehéz megállni hogy ne egyek többet mint amennyit szabad. Mivel kevés zsiradék van benne, ezért nem áll el sokáig, nem marad sokáig puha, de szerencsére gyorsan elfogy.

Összesen 245 CH és 1630 kcal. Ha 25 db készül akkor darabonként 10 ch és 65 kcal.

Write comment (0 Comments)

Ez volt az első cukormentes torta amit sütöttem. Először anyukám 70. születésnapjára készítettem, akkor mascarponéval, de azóta többször megsütöttem túrókrémmel is. Kevés liszt van benne, ráadásul az is rozsliszt. Tervezem hogy zabpehely helyett hajdina pelyhet és kókusz olajat használok legközelebb. Kíváncsi vagyok milyen lesz.

Ha 8 szeletre vágjuk, akkor 1 szelet szénhidrát tartalma 18,6 CH és a kalória tartalma 357 kcal (ez a mascarpones változat gyümölcs nélkül), ha 12 szeletre akkor 12,4 CH és 238 kcal.

Write comment (0 Comments)

Ez volt az egyik első kedvencem, mert ez volt az első desszert amin nem éreztem hogy cukormentes.

A lekvárt leszámítva 15 g szénhidrátot tartalmaz összesen, és 800 kcal. A lekvárral sajnos nem árt vigyázni, mert alacsony a glikémiás indexe, gyorsan felszívódó szénhidrát. De nagyon finom.  Tej helyett kókusztejet is használhatunk. A kalóriatartalma nem csökken, de a szénhidráttartalma igen.

Write comment (0 Comments)